Jaroslav Haluza

Vliv médií na porodnost

26. 09. 2016 23:09:06
Nedávno publikovaný článek paní Šichtařové svádí vinu na sociální systém. Proč tedy máme populační explozi v Africe?

Proč se méně vzdělaným a chudým rodí více dětí než vzdělaným bohatým? Je to z důvodu pseudovědeckého pohledu na hledání partnera, mateřství a výchovu dětí. Zatímco jedni rozmnožování berou jako samozřejmost danou od přírody, druzí jsou dennodenně bombardování informacemi, které je spíše od rozmnožování odrazují, mozek je zahlcen zcestnými informacemi a na hlas přírody už není místo.

Od narození se dětem čtou pohádky. Ty starší jsou o hledání partnera (pravda, taková Popelka je pravzorem zlatokopky, která nakukala rodičům, že si vydělala na nové šaty a střevíce úklidovými pracemi a na VIP plesovou akci se s přehledem dostala přes ochranku), lásce a partnerském vztahu (Maková panenka dokázala metrosexuálu Emanuelovi leccos odpustit) a na konec se ti dva vzali (vždy to byl heterosexuální vztah), měli spoustu dětí a žili spokojeně až do smrti. Dnešní pohádky jsou o neidentifikovatelných bytostech (např. Pokémon), které s výchovou správným směrem nemají nic společného. Jak dobře jsou na tom potom děti rodičů, kteří dětem raději nic nečtou, protože číst neumějí?

Starší děti si rády hrají. Ti starší si jistě pamatují, že byli většinu času venku s vrstevníky.Často se vyskytovali poznávací hry typu "na doktora" a jiné, kde alespoň docházelo k osobnímu kontaktu (dětská rvačka). Teď bohatší děti sedí u počítače, hrají nevýchovné hry typu "zastřel" nebo "potkávají" kamarády na sociálních sítích (k fyzickému kontaktu nedochází, ostatní zarazí administrátor nebo rodiče). Jak dobře jsou na tom děti rodičů, kteří nemají peníze na počítač a nechají růst děti na ulici?

Pubertální mládež sleduje své idoly. Zpěváky, youtubery, filmové hrdiny a další individua. Z davu se ozývá "miluji tě", ale to láska? Není to jen pokus o získání něčeho, co by nám jiní záviděli? To přece není láska. Co dávají tyto idoly do života? Mládež řeší jak má vypadat, co na sebe, párty, ... Tedy nic společného s rodinou a nedejbože děti. Co v tuto dobu dělají děti ulice? Z nedostatku prostředků se zabývají finančně nenáročnou zábavou, ze které sem tam vznikne život.

V dospělosti je masáž médií téměř nepopsatelná. Existují tisíce příkladů, jak rozmnožování co nejvíce zamezit. Filmová tvorba, pokud už je o vztahu, ukazuje krásnou ženu hledající krásného chlapa s tučným kontem jen pro sex. Pokud jde ve filmu o dítě, je buď z rozvrácené rodiny, zdravotně nebo duševně postižené, unesené nebo sexuálně zneužívané (u některých režisérů lze očekávat všechno dohromady :-(( ). Socialistická tvorba, alespoň dávala dohromady běžné lidi - Žena za pultem, Starci na chmelu, ... Cenzura médií omezovala nevhodné zprávy, postižení se zametali do ústavů. Reklama skoro neexistovala. Všichni byli stejně chudí a zábava finančně nenáročná - jsem silný ročník 1970.

Dnešní televizní zprávy a internet jsou jedna černá kronika: unesené děti, úchylové v parku, přejeté děti na přechodu, výskyt zdravotních problémů u dětí od vší až po mozkovou obrnu, šikana, sexuální zneužívání a to vše rozpitvané do odporných detailů, včetně návštěv u zdeptaných rodičů nebo všechvědoucích zvědavých sousedů a to od všech soukromých televizí postupně. Do toho se přidávají světové zprávy o nebezpečných uprchlících nebo je nám vnucována vina za zločiny způsobené bílým člověkem. Vůbec se nedivím, proč se spousta lidí do početí dítěte v takové hrozné situaci, která se však statisticky neliší od situace před čtyřiceti lety, nehrne .

Je zde otázka, proč média neovlivňují jednu z našich menšin, když má třeba k televizi přístup. Není to pravda, i oni jsou ovlivnění televizí, ale pro ně jsou zajímavé pořady, ve kterých se pohybují vzhledově podobné osoby - t.j. Španělsko, Mexiko, ... - všimněte si zvýšeného výskytu určitých jmen u tohoto etnika - např. Esmeralda. Je to stejné jako u ostatních - původní Evropan (americký taktní výraz pro zatím nejvíce rozšířené etnikum v Evropě), také při pohledu na jiné etnikum neuvažuje o dítěti, ale případně jen o jeho neúspěšné výrobě. Stejně tak vnímají oni vše, kde se vyskytují původní Evropané. Nevím jak by na vás působila oblíbená reklama, kde původní Evropanka neví co se děje s její vagínou v podání ženy z naší oblíbené menšiny.

Takže doufám, že jsme Vás přesvědčil. Ale co s tím? Inkluze, po které si budeme všichni rovní a chudí už nastala. Věnujte se tomu, co dělají Vaše děti. Nevěřte médiím, ani tomu co jsem zde napsal a věřte přírodě, ta vám to vysvětlí.

Autor: Jaroslav Haluza | karma: 20.29 | přečteno: 645 ×
Poslední články autora