Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

I já přeji panu presidentovi, aby se co nejdříve a ve zdraví uchýlil na milovanou Vysočinu a těšil se podzimu života v kruhu rodiny a přátel. Bude mu tam lépe, než na Hradě, a my budeme mít radost, že se již nemusí trápit státnickými záležitostmi.

Na zdaróvje! V

4 1
možnosti

Vy ty noviny znáte a čtete? Pozoruhodné.... ;-D

1 1
možnosti
Foto

Tak tohle je opravdu hezký článek. Někteří místní blogeři, kteří prezidenta nazývají tak nepěknými výrazy, že je ani nemohu opakovat, by si z Vás mohli vzít příklad. Jmenovat nebudu, aby mi někdo opět nevyčinil, že si ho nemám brát do úst (klávesnice). Toto by mělo jít na titulní stranu Idnesu.

1 1
možnosti
Foto

I71v29a44n 85M60a53r93e29k

28. 9. 2019 7:23

P.Prezidente,vše nejlepší k narozeninám a mnoga ljeta. R^[>-]

2 0
možnosti
Foto

Pane Marku tentokrát Vám musím gratulovat, že jste to s tou ruskou zdravicí našemu moudrému prezidentovi na 100% vystihl R^.

3 0
možnosti

Skutečným vládcem ČR je pan Miloš Zeman. Svého druhu i k obdivu - Myšleno tak, že nemá podstatné pravomoci, (přímá volba na skutečnosti nic nemění). Není to můj představitel, důvody se snažím, popisovat. Jako každému člověku, mu přesto přeji vše dobré. Troufám si prognózovat - Nyní se výhled rýsuje na prezidenta Babiše a premiérku Schillerovou. Jakkoliv mám opět připomínky - Jsem ochoten uznat, že by šlo o nástup pragmatických person. Vycházejících z ukotvení ČR v NATO a EU. Miloše, s jeho Dixie Melody Boys - Skutečně považuji za uskupení - Bizardní ! :-)

3 0
možnosti

Oceňuji slušné vyjádření názoru. V hysterii kritiky, kterou rozpoutal slepenec demobloku na politické scéně a která se přelila mezi lidi to bude mít jakákoliv osobnost těžké. Jsem zvědav komu se bude chtít vstoupit do jámy se lvy připraven na neustálé grilování.

Znovu připomínám, že se ve volbách nevolil nejlepší z Čechů. Volba byla mezi dvěma lidmi, kteří postoupili do druhého kola.

1 1
možnosti
Foto

Nesouhlasím s tím, kdo to tu rozpoutal. Vzájemnou nenávist a rozpolcení společnosti spustil právě současný prezident.

5 3
možnosti

Snad by i bylo lepší hledat osobnost mimo naší politickou scénu...

1 0
možnosti

Kandidáty nemá kdo hledat. Musejí se sami ucházet a je otázkou komu se bude chtít vstoupit doprostřed rozvášněných davů. To se demobloku opravdu povedlo, ukřičenou kritikou přesvědčit národ, že je rozpolcený vinou dvou osob.

3 1
možnosti

Víte, že jsem taky uvažoval, zda máme šanci zvolit lepšího prezidenta a jsem v tomto směru dost skeptický. Máme samozřejmě dobré osobnosti, ale ty namají šanci projít. Vzpomínám na poslední volbu: Před druhým kolem se po internetu šířila zaručená fáma, že Drahoš zavede euro a důchodci přijdou o penze. Všem známým důchodcům (a to je významná část voličů) jsem říkal, že manželka má dvě sestřenice a jednoho pratrance na Slovensku a ti při přechodu Slovenska na Euro nepřišli o důchody. Mám obavy, že mne moc nevěřili a "hodilli" to pro jistotu Zemanovi. Jakou šanci má za této situace slušný kandidát?

7 1
možnosti

Mám silné obavy, že příští prezident bude nějaký Bureš - pardon - Babiš !!

3 0
možnosti
Foto

Sice nechce... ale jistě se obětuje....

4 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS